piątek, 12 czerwca 2015

LBA+Info (Ważne)

Moje pierwsze LBA :)

No więc bez przedłużania :D

Nominowała mnie Julka Doman Dziękuję Kochana :)

1.  Jakie słowo najczęściej powtarzasz?
Dużo słów używam więc nie wiem :D

2.  Ulubiony cytat to:
Mam bardzo dużo ulubionych cytatów. Najczęściej z piosenek :)

3.  Ulubiony teledysk/klip?
Klipy Lodo <3

4.  Wzorujesz się na jakiejś osobie?
Nie. Zawsze jestem sobą. A jeżeli chodzi o to czy mam idola to tak....Lodo ♥ Ale to nie jest tak że robię wszystko jak ona. Po prostu też staram się za wszelką cenę spełnić marzenia :)

5.  Chciałabyś mieć inny harakter, wygląd?
Harakter....hm, nie. Wygląd :D Chciała bym być wyższa. I mieć czarne włosy :)

6.  Lubisz swoją szkołę?
Tylko ze względu na moją klasę :) Jest cudowna :D

7.  Kolczyki vs bransoletki
Bransoletki :)

8.  Najbardziej szalona rzecz jaką zrobiłaś to:
Nwm..... Dużo tego było :D

9.  Masz jakieś ulubione miejsce?
Nie.

10. Wolałabyś pisać artykuły do gazety czy robić zdjęcia do niej?
Zdjęcia. Kocham robić zdjęcia! Robię tysiące dziennie :D

11. Co sądzisz o moim blogu? (O tym ^^)
Moim zdaniem ta historia jest cudowna ♥ Kocham twojego bloga i Ciebie (Po przyjacielsku :D )

Nominuję...
Magic Rose 
Francesca Love 
Riri xD
Fedemila Forever

Pytania :D

1.Najbardziej szalona rzecz jaką zrobiłaś to?

2. Ulubiony cytat to?

3.Co sądzisz o moich blogach?

4.Co jest twoją pasją?

5.Masz przyjaciół?

6.Jaki przedmiot w szkole najbardziej lubisz?

7.Podaj 3 blogi które lubisz najbardziej?

8.Ulubiona piosenkarka/piosenkarz?

9.Ulubiona piosenka?


Info~~~~~~~~~~ 

Postanowiłam spróbować coś napisać bo chyba wena wróciła :D 



To by było na tyle :)


♥ Maya ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz