sobota, 13 czerwca 2015

LBA 2+Info(tym razem na serio ważne)

LBA 2 Wczoraj jedno dzisiaj drugie :D

Nominowała mnie  V-lovers kl dzięki kochana :)

1. Jakie są twoje ulubione Blogi?
Wszystkie które są na liście na moim blogu (tym). Ale najbardziej lubię prace i opowiadania Magic Rose ♥

2. Co o mnie sądzisz?
Jesteś super blogerką. Uwielbiam cię :)

3. Czy lubisz mojego Bloga?
Nie nie lubię go...........Ja go kocham ♥

4. Jak zrobię konkurs na Os, weźmiesz udział?
Nom jak zdążę :D Ale raczej tak :)

5. Ulubiona para z pierwszego sezonu Violetty?
Z pierwszego sezonu nwm naprawdę :D

7. Zauważyłaś że nie ma punktu 6? Tak szczerze.
Tak. Raz nabrałam się na takie coś i teraz zawsze patrzę na numerki :D

8. Twoje największe marzenie?
O tym to się nikt nie dowie...szkoda tylko że ono się nie spełni...

9. Kot vs Pies
Nie dam rady wybrać.

10. Koturny vs szpilki
Koturny :)

11. Opisz siebie w jednym zdaniu.
Nie da się :D

Ja nie nominuję nikogo bo LBA było wczoraj i nominowałam :D


INFO~~~~~~~~~~~~~~

A więc...
Wczoraj skończyła się Violetta :'( Nie licząc specjalnego odcinka :) Bardzo się wzruszyłam i w ogóle. Zastanawiałam się nad tym blogiem i to opowiadanie nie ma sensu. Na rozdziały musicie czekać tygodniami a jak już coś napiszę to jest krótkie i beznadziejne :(
Więc co sądzicie żebym to opowiadanie zakończyła i zaczęła nowe?
Ale o fedemili i resztą z Violetty?
Proszę powiedzcie co o tym sądzicie :)
To chyba na tyle :D

 ♥Maya♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz